LEDIG FREDAG

Gormorgon!
har alla sovit bra?
De har inte jag... Vaknade en sväng vid 5 tror ja hon va, somna om lite sen vakna jag halv
8 igen då bestämde jag mig för att gå upp. Tänkt göra lite frukost, de blv gröt va gott! :)) men iaf, de första ja ser  snö från köks fönstret!



Jag prata juh me Gud och han lovade mig att jag inte skulle ha snö innan min födelsedag... Eller om de va på min födelsedag? Vilket som, så vill jag ha en toorrrr(!!!) födelsedag med sol och löven blåser omkring lite.
Det perfekta höstvädret!

Efter två någon gång åker vi till örebro,, så va ska jag göra fram till dess?
Jag ska juh iaf göra mig iordning, och gå ut och gå, å hämta bilen på station

Kommentarer
Postat av: joosaan.blogg.se

åh men sabina! Det är ju mysigt med litelite snö när man fyller.. Sådär lite snö på vägen o lite "varmare" inte sådär kallt:D..

2010-10-22 @ 09:50:20
Postat av: Sabina

mysigt med sno ju=) har e de varmt i alla fall ! men snart aker vi hem till det kalla igen. hors nar jag e hemma igen gumman <3

2010-10-25 @ 13:28:13
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0