KVÄLLS MUMS


usch va jobbigt de va att bära kartonger, och pensionärer kan vrkligen gå mig på nerverna !!!!
De e ngn jävla gubbe som har hans sån där med hjul...kommer verkligen inte ihåg va de heter just nu. precis där man går nr till källaren, och "entrén" till min trapp e verkligen lite :S Dom tror att dom kan göra hur dom vill för att dom e gamla, jävla ursäkter!!

Nu har jag en liten paus iaf, kollar på Gossip Girl och äter knäckemacka med keso och avokado :))
Sen ska jag knata iväg till mamma och hämta biln :(( usch ser inte fram emot de för vädret e juh inge att hurra för direkt !


Kommentarer
Postat av: binis

hihi du kan få de du med:D

kan ladda över och fixa någondag<3

2010-11-01 @ 05:38:01
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0