JUST NU



Sitter och äter värsta frukosten , lite hungrig :$
Funderar på vad som händer idag... Efter jag käkat så ska jag göra mackor as usual
Jobbar fram till klockan två, och senare ska jag va me babe, men vet inte riktigt när han slutar skolan och så , så va blir de fram till dess? Have no idea
Idag känns de som de e en sån här dag som bara finns där, kommer inte vara något speciellt och innan man vet ordet av de så ere dags att sova, så därför kanske jag ska se till så de verkligen händer något .. Men frågan e ju bara vad...
Måste iaf berätta om mitt ägg
trög ja e ja vet ;), Men jag kokade ägg förut och hade på mackan och jag lovar jag hitta de PERFEKTA ÄGGET!  i vanliga fall kan juh ägg gulan va lite överallt, de här e första gången i mitt liv som jag dela på ett ägg och ägg gulan va EXAKT i mitten, precis på millimetern lixom.. tänkte ifall ni ville veta :)

hm... undra om man ska baka något idag me, mammie tyckte de så får vell se om de blir ngt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0