JAG, EFTERLYST?!


hehe, känns som de, typ vart har jag varit?
jag har ju int haft bloggtorka utan har massor att skriva om, för jag har ju gjort så mycket så att jag faktiskt inte hunnit blogga, inte vanliga fall kan jag säga att jag inte hinnr de, fast jag skulle ha tid om jag bara tog den men nu har varje minut varit värdefull och ingen tid har fått gå till spillo!!

och grädden på mosen, kan inte blogga som jag hade tänkt allt jag vill skriva och visa för jo, ja har gjort de igen... var f*n e min kamerasladd?! skräll huh ??

men bilderna får komma i efterhand :))
då ska ni bl a få se alla mina födelsedags presenter jag fått!! än så länge iaf, har inte hunnit fika med familjen än för även dom har haft fullt upp

men iaf, igår da..
Va ju på loppis med Emelie, gick inte lika bra som sist, om man tänker på slutsumman, för vi sålde allt så mycke billigare den här gången, annars hade vi tjänat kan jag lova!!! men jag fick ihop 450kr och de e igentligen inte pengarna jag e ute efter, de e att bli av med grejjer, först och främst kläder. Jag är nämligen en samlare så jag kan inte bara kasta jag tycker att de e jättte jobbigt :(( så de känns helt klart bättre att få lite pengar, ha lite roligt och sådär :)) för ni ska veta vilka idioter man kan stöta på!!
berättar inte för mkt men ni kan juh få ett ex ;))

emelie va ute och rökte så jag passa på att hänga upp lite mer kläder på klädställning, då kommer det en tant som hälsar JÄTTE TREVLIGT! och jag va självklart lika artig tillbaka.. sen kollar hon på en stickad kofta som e riiiktigt snygg!!! sen säger hon HM, SKRÄP! med en snorkig röst och går därifrån, ja lovar hakan häängde i golvet :O

Hade 20 års fest igår, mer om den berätttar jag när jag hitta kamera sladden, men jag vill iaf säga till ALLA SOM VA DÄR tack så jätte mycket!! För att ni gjorde min födelsedagsfest till den bästa jag haft.. Jag kan inte förklara hur bra kvällen var! Den kunde absolut inte bli bättre än den blev, ni e guld värda!
Älskar er! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0