IMORGON SMÄLLER DET!


Tjohoo, dålig update idag, har knappt varit hemma
Imorse blev de direkt från babe till kga, solning, lite shopping (får ni se imorrn) bytte Tobias skjorta till en marin blå som han är super snyyggg i!! Köpte en kaffe maskin till jobbet så nu ere kaffe latte som gäller ;)
Åkte hem, plocka upp Emelie, drog te banken sen färga hon mitt hår mörk choklad brun färg, ni får se imorrn :)) blev skit snyggt! och kommer passa as bra till min klänning på lördag
Sen blev det affären och köpte grejjer till smörgåstårtan som är beställd imorrn

Det blev kväll, hem till baby och jag fick en förskotts present av dom tre han köpt!! Min älskade älskling!!
Jätte fint halsband som jag ska ha på lördag, älskar det!!



Men nu blir det sova!! jobbar förmiddag och har förövrigt en lång dag att vänta med både roliga och mindre roliga planer!! Puss på er :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0