IDAG


Imorse hade jag en smörgås beställning på 30 mackor! dom skulle va klara 10 och ja börja kvart i, lyckat huh?
Fick börja tidigare och bestämde mig för att gå till jobbet, men de gör inge för imorse va vädret helt underbart! de enda som fattades va att solen sken annars va de värsta perfekta höstvädret, jätte skönt ute, lagom temperatur och massa färgglada löv överallt, love it !

Dagen har gått fortare än jag trodde den skulle göra, slutar om ca en timme och de kändes som jag nyss börja fast de va 12 timmar sen ?  Har även fått en hel del gjort idag så de kan ju inte bli bättre ! eller jo, de kan de ska nämligen va me hun ikväll och då kan vilket dag som helst bli mycket bättre än va den redan varit :))

Dags att grejja lite !



Bara för att ja e så bra fotograf funderar jag på att göra en tavla av den här bilden ja tog imorse, eller va sägs ?

JUSTE
har även gjort klart ett av mina små projekt ja hållt på me ;)) eller nästan iaf, har inte kunnat gjort klart när jag varit på jobbet för jag behöver en sak som jag har hemma men lovar att ladda upp en bild så fort de e helt färdigt !

Kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0