I FREDAGS


Fredagen var jag ledig, så efter att Emelie hade haft förmiddags passet drog vi in till örebro, hon skulle köpa en resväska till Thailand, och hittade en as snygg från reebook
Då passade jag på att hitta en 20 års klänning, väääärsta fyndet, och den färgen som jag letade efter när jag skulle köpa en klänning till nyår förra året! haha aja, fick den till slut, men ni får ingen bild och avslöjar int färgen heller, de blir en överraskning :))
Så nu vet jag hur hela outfiten ska se ut, förutom sminket men de löser sig
Emelie va lite sotis för att jag hittade ett sånt fynd ;)) även om hon inte tyckte om färgen, men jag har en skarp bild av helheten och det kommer bli as snyggt!

Resten av fredagen blev lugn :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0