HOPPAS PÅ BÄTTRE SÖNDAG ÄN LÖRDAG


Jag har kommit på att lördagar de e inte riktigt min dag... Alla säger åhh  nu er söndag.. puust
typ så känner jag fan om lördagar, dom suger i min bok

men ny dag så nu ska ja glömma skit dagn som va igår , positiv huh ?;)

Vaknad halv nio, då drog ja på kaffet sen tog jag me Tracy ut :)) och parice skrek som en liten bebis när han inte fick följa med. Det gick faktiskt bra ute jag hade hnn till och med lös! skulle dock inte tro att hon märkt något.. "oj va lång kopplet blev helt plöstligt" de va nog snarare hennes tanke, idag lär jag henne klättra  uppe i träden me :)) FUNDERAR skarpt på att chansa trots att de e en stor risk.. men jag kanske ska börja ha, iaf henne, ute.. men har inte riktigt bestämt mig än =/

Nu har jag iaf käkat en banan och sitter å dricker lite kaffe, så ska ja vell ta tag i lägenheten idag, som jag förövrigt e så jävla trött på vill inte bo här mer... men jag ska nog inte flytta fören jag ska till hus. Vill int börja leta eftr en ny lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0