HEMMA


Kom precis hem från kga, de va skönt att umgås lite med Fiia, allt e så lätt när man e me henne. Går inte å tänker på en massa skit utan jag fick verkligen min lediga dag, och lite nya underkläder förstås ;)) köpte lite mer pysselgrejjer också



Men snart ska jag åka igen, ska bara byta om och grejja lite så åker jag till baby! Blev lite sent idag men han behövde ändå plugga lite te körkortet, så dutti så ;) Imorrn jobbar jag eftermiddag och innan de ska ja vell fixa lite hemma, gå ut lite me kissen och göra matlåda som jag kan ta med, blir säkert en sallad, för ja fick lite ny inspiration till att "laga mat" från Nathalie när vi va i göteborg för hon hade gjort en såå himla god sallad av ingenting typ,

Så köpte massa smaskigt i affären förut, bara massa nyttigt! och gjorde mig ett "litet" smakprov, som vanligt blev de för en hel släkträff så tar med mig till Tobias sen för den lär juh inte va lika fräsh imorrn ;o


Kycklingsallad men avocado och fetaost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0