HEMMA FRÅN MINGEL KVÄLLEN


yes nu har vi låst station och nu e jag hemma :))
Tänkte lägga upp en bild på kvällens outfit med jag har kamera sladden i min andra väska som e på station så ni får en bild imorrn,

Det var väldigt trevligt på Arena iaf och Emelie trivdes med, ska nog ta med henne på nästa event också för hon passar in att springa omkring och kolla på saker och mingla omkring med mig som vi gjorde ikväll ;))
Först blev vi välkomna med glödd, å va jag har längtat efter denna mysiga dryck!
sen gick vi in och hängde av oss jackorna, så va de en liten "tips promenad" som handlad om Arena förstås, tur att mamma va me som kan lite om dom
så fick vi ett himla gulligt örngott som ni får se imorrn också,
sen blev det massa god plockmat, god dryck såklart;)) sen blev det kaffe med lite choklad och baileys (stavning?)
hittade världens goaste morgon rock, en sån jag har fluffig och goo! i den perfekta latte beiga färgen, och hittade även underbara drinkglas från boda nova som skulle passa perfekt till min lilla samling

Men det blev inga köp och det är vell tur det för imorrn bär det av till örebro med Emelie och Emma, dom ska bl a kolla efter resväskor till Thailand och jag ska kolla efter den perfekta klänningen till min 20-års dag!

nu blir det lyxfällan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0