HÄMTADE FEL UNGE PÅ DAGIS?


Jag har inte läst de så e inte så himla informerad hörde bara lite snabbt på radion,
det var en morfar som hade hämtat fel unge på dagis?!

För det första, hur fan kan dom lämna ut fel unge ? Alltså, jag vet juh inte hur de går till men säger man inte typ "hej jag ska hämta, elin jag är hennes moster"  eller a, om man inte brukar hämta ungarna?

För de andra hur fan kunde han upptäcka att han hade hämtat fel unge när dom redan var hemma? Alltså ja vet inte "vad" han skulle hämta men han kom iaf hem med en treårig flicka, herregud säger jag bara, jag förstår inte hur i hela havet kan något bli så jävla fel :S  Visst om de va vääärsta grandpa' lixom senil å grejjer säger vi, men ändå? 
shit skullle inte våga lämna min unge på dagis, vem som helst skulle juh kunna komma och säga att den ska hämta någon så ere värsta pedofilen igentligen

Jag är chockad! Skulle skämmas om jag jobbade där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0