GOSSIP


Idag när jag åkte från baby så var det fartkontroll vid OK, snuten hade redan plockade några personer såg jag, och nöjd som jag var att dom inte kunde ta laser på mig åkte jag och blinkade på varenda bil för att varna dom ^^, riktig skvaller kärring

ringde även mamma så hon skulle veta, sen stötte jag på en Cosmokollega i affären, så vi ställde oss mitt emellan drick youghurten och äggen och söla som bara den
Och när jag nämnde att de va fartkontroll berätta hon att de hade varit det på Svartå vägen under helgen och 14 st hade blivit av med körkortet! aouch... Better watch it !



Äntligen så har Desperate Housewives börjat!! Så nu sitter jag och kollar på det och gör min favorit syssla på kvällen ******* har tända ljus och dricker en stor kopp te, mysvarning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0