EJ PUBLICERAT


Skrev ett mobil inlägg förut som av någon anledning inte blev publicerat, inte ens sparat som utkast ? skumt..
Var iaf ute och gick lite me katterna, för ja har varit borta ganska mycket så dom har varit själva långa dagar och även över nätterna eftersom jag sovit hos min babe <3
Så då tänkte jag att dom skulle få lite extra uppmärksamhet och dom älskar ju att va ute så fanns inget bättre alternativ :))




Kom nyss hem från station för jag tog en riktig powerwalk dit förr att hämta bilen, tog en kaffe och snackade lite med Emelie :))
Så nu ska jag vila mig lite bara , sitter med mitt nyaste projekt och har Stockholms fashion week påslaget på tv:n samtidigt, sen ska jag ta tag i lägenheten och duscha osv,

Senare berättar jag om gårdagen och lägger upp lite bilder på shoppingen me mammie

Men vad händer ikv? Funderar på att försöka klura ut något roligt och överraska älsklingen, om han inte har några andra planer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0