DÅ VAR DAGEN AVKLARAD


*  Har gått himla fort faktiskt, imorse hämta jag Tobias från skolan så tog vi en mys frukost som jag självklart var tvungen att förstöra lite , förlåt ;$
*  Senare fixade jag lite hemma, plockade ihop pyssel grejjer och så som jag skulle ha med till jobbet
*  Jobbade eftermiddag och fick min tjusiga tavla iordning gjord :))
*  Fick besök av Emelie och andra, trevligt trevligt
*  Skjutsade hem henne och nu e jag själv hemma :))

Och så planerna för kvällen
Ska göra mig iordning snart, ta på pyjamas och så i väntan på att Kungarna av Tylösand ska börja, brukar inte kolla på de men de e juh bara för roligt!

så ska jag vell göra iordning morgondagens lunch eftersom jag tar en förmiddag på jobbet , plocka lite i vardagsrummet grejjerna från ullared ligger fortfarande över hela vardagsrums golvet :$
sen måste jag ta reda på en
KRUKA SOM TRACY HAFT NER! ;( ska kolla imorrn fall de finns en likadan så jag kan köpa en ny....

jaja, lite onödigt och väldigt tråkig info men har inte direkt hänt något speciellt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0