BLÅBÄRSMUFFINS


Idag har jag haft sånt himla ös i kroppen :))
Jag kom upp i tid och va inge stressad eller något sånt imorse
Har tagit emot tidningarna på jobbet, gjort mackor, fyllt på varor och massa annat

Sen helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle baka!
Vi brukar ju bara baka på helgen men ja bestämde mig för att göra blåbärsmuffins eftersom vi hade blåbär här :))
Ni får inte se någon bild på dom för dom blev så fula ;P
Dagen har iaf flöti på bra och jag slutar om en timme...
JUST JA! Provade att göra toast idag med för att se hur lång tid det tar och så, så snart kan man nog knapra på de med här på cafét

Senare blir de iaf en lång skön dusch,
hinner inte träffa babe något idag för han skulle göra Risk 1 för körkorte som skulle ta hela dagen typ :((
Men då får jag lite annat gjort, så jag ska leta reda på Emelie efter jobbet, du svarar ju inte i telefon köna! Så ska jag dra med henne te kga för att handla sen sticker vi och köper ingridienser för smörgåstårtan som är beställd till imorrn :))


Nu fick ni lite onödig info om min dag, de kanske dyker upp något roligare att berätta om lite senare!
kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0