BEHÖVER MER ÄN 24 TIMMAR


Speciellt idag....
Inte nog me att jag och hun vakna sent, vi började dagen med en film iofs inge fel med det de va mysigt!
Men sn får jag världens jävla migrän som fortfarande sitter i och jag svär, jag har nog inte haft såhär ont i huvudet sen jag hade migrän första gången och det är 7 år sen!!
Så jävla hemskt :'(
Så undrar jag juh när de ska gå över, om 1 timme, 2,3 5? då försvinner ännu mer av dan, så typiskt..
Vill juh göra någon nytta under tiden, blir så deprimerad när jag läser alla andras bloggar, dom verkar ha så mycke tid ?   Ser hela tiden hur alla e i tvättstugan, städar å grejjar sen hinner göra mycket mer. Och själv sitter jag i  min lilla stia och hinner knappt gå upp på morgonen innan jag ska gå och lägga mig igen....

Får vell försöka sätta mig och göra Cosmopharma flyers som skulle varit klara och mailade igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0