BÄSTA KÖPET




Det här e de bästa köpet jag gjorde ifrån ullared! Jag bara älskar muggarna, speciellt den de står Hot Chocolate på för den har en liten "muggvärmare" me ^^, och de e något mer kul me den som Emelie upptäckte, chokladen e från Amsterdam! hahahaha

Just sitter jag i soffan fundera på om jag ska göra mig en kopp te, men vet inte om jag orkar och undrar varför mitt öga e så svullet? seriöst, de e som om jag har en blåklocka utan färg ;(( usch..

Nu ska jag försöka ta kort på alla dom andra grejjerna jag köpte på Ullared så ni får se de me! :))
Kissies // S <3 


Kommentarer
Postat av: sabina

Längtar efter att få se de andra grejerna!!!;)

2010-10-12 @ 12:47:30
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: suss

hahaha men du börja sticka Muggvärmare o sälj=))) gud så söta grejer du köpt jag vill oxå till ullared nu=(

2010-10-13 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0