WORKOHOLIC


Hellu bloggläsare !

Wanna here about yestrday?
Jag tror det finns en mening med ALLT, det var meningen att vår varuleverans skulle bli försenad till idag, (för vi behöver dn idag!) Det var meningen att jag skulle käka frukost sådär sent som jag gjorde igår, remember? bara för att jag skulle kunna hålla mig längre

Så mycket folk som de va igår, så mycket olika ansikten på en och samma dag, jag skojjar inte, det har de nog varit sammanlagt under HELA vårat år med cafét. Allt folk började komma vid tre, jag fick panik alla skulle handla samtidigt,
det var folk i hela vänthallen,och där fick inte alla plats så dom smartas stod i butiken medan hälften stod utanför,
de va helt sjukt !
tillslut fick jag chansen att skriva ett sms till mamma, hennes svar på min panik var bara att lugna ner mig och andas.

tillslut orkade jag inte mer, jag fick ringa Cindy och be henne hjälpa mej, och ni ska veta att det var lika körigt då!
ingen som jobbat på cafét har nånsin varit me om de här, stackars syrran ;))

vet inte vad jag ska säga mer än att jag önskar att jag kunde tagit kort, vilket jag tänkte men d kom så mkt folk hela tiden så fick aldrig chansen
Kom ifrån jobber 10 i 10 på kvällen, va kvar två timmar för länge, men vi tjäääänade vill jag bara tala om ;)

Kommentarer
Postat av: binis

herregud..:D

men bra att vi tjääänade i alla fall;)

2010-11-22 @ 11:12:17
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: anapanda - konstblogg

kolla in nya videotävlingen på bloggen om du har lust :)

2010-11-22 @ 12:14:54
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0