VINTERLAND


Nu när första riktiga snön har kommit läser jag på många bloggar att dom e så glada och de e så mysigt och igentligen skulle jag skriva som vanligt fy fan för snön men så idag, när jag gick utanför dörren blv jag på så bra humör, för nu e de mycket ljusare ute, inte lika kallt och ruggigt och de e faktiskt lite mysigt(?)

Men så idag kom jag på att igentligen så tkr jag nog om snön, de e innan snön har fallit och efter när de töar bort, de e juh de jag hatar ngt så enormt!!
Sen att de inte e lika roligt å köra bil och att jag höll på å dra mig på vägen hem från jobbet de e juh en annan femma....

Imorrn e jag uppe med tuppen och funderar faktiskt på att gå till jobbet, me tank på att de tar lika lång tid som om jag skulle värma upp bilen och skrapa rutorna, om nu det behövs dvs

Sweet dreams :))
- S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0