UNDRAT VAR JAG VARIT?


Så här fort har nog aldrig en helg gått för mig! Just nu sitter jag och skriver ner lite planering för december månad annars kommmer nog jag gå in i väggen! kontrollfreak
Måste ha koll på allt för att kunna slappna av, men i helgen lyckades jag koppla bort allt, och har bara gjort d jag känt för utan stress! de va ett tag sen sist
*Lördag, va ja i kga m syrran, han hälsa på emelie sen va jag me babe hela dan.
*Igår, satte jag faktiskt inte upp ngt pynt, annars e jag väldigt såhär, "traditionell"(?) Men jag kände de, att jag kunde faktiskt släppa det för att få vara SJÄLV med Emelie och bara söla, sen kolla på film med Tobias och grabsen.
Mamma ska hjälpa mig och pynta , ska kolla om hon kan imorrn kväll så kanske vi kan ha en myskväll dricka lit glögg och så :))



Cute Emelie hade skrivit ett kort till mig men hann inte posta de så hon tog me de hem <3
Btw,  Emeloo fyller 18 år idag!!!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0