TORSDAG


Idag åkte min kära piga Emelie till Thailand, kommer hem om 3 veckor lagom till hennes 18 års dag, usch va ja kommer sakna köna ;( <33
Men är så glad för hennes skulle att hon kom iväg, för hon ville verkligen dit, skulle bara viljat vara me på planet och sett hur hon uppfört sig när de e henns första flygtur ;) minns juh bara hur cindy blev när vi flög första gången hahah men de e inget jag tänker på in på för att det går inte att förklara med ord ! ;D

Just nu e jag på jobbet, har faktiskt gjort vår första sallad idag, det blev en kycklingsallad med feta ost och ceasar dressing :)) men ni får ingen bild för så vacker blev den inte :$ tredje gången gillt får vi vell säga ;))



Igår:
Mickis skulle kommer till mig och lämna pengar, hon va på bussen påväg från kga, så jag tänkte att jag kunde vell städa lite under tiden för att få tiden att gå, så fort hon hade varit hos mig skulle jag och baby nämligen ut och äta <3

Mhm men kom hon då? Nej, haha satt hemma dyng länge, tillslut skrev ja ett sms och hon svara inte, sen ringde jag,. men inge svar .. nee..
Då skrev jag till henne att jag åkte hemifrån
senare samma kväll får jag ett sms:

"Heej! Förlåt att jag inte hörde av mig glömde faktiskt helt bort att jag skulle till dig <3"

Så jävla bränd e hon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0