SEN FRUKOST

Hoppsan va tiden drog iväg, så här sent har jag aldrig käkat frukost på jobbet tror jag, och idag blev det en specialare, ser inte så värst gott ut ja vet, men de e de och det gömmer sig en macka under allt pålägg lovar :$



Hoppas på att den här dagen går fort för imorrn e juh jag ledig! :D 
Så ikväll ska jag faktiskt lägga mig tidigt, när jag kommer hem ska jag ta en dusch sen kryper jag ner i sängen me en kopp te och min dator och kollar på Gossip Girl, lääängtar! Men det är vell bäst att sluta tänka på de NU eftersom jag har iaf 8 timmar kvar

yeye, imorrn då?? 
Tror jag ska kolla med Fia snuttan om hon jobbar, annars kanske hon vill me på en fika och lite shopping :)) 
Så ska jag kolla fall jag och Tobis kan boka in en myskväll imorrn, vill ha en uuunderbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Den ser jättegod ut. :-)

2010-11-22 @ 05:47:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0