PREVENTIVMEDEL


Sitter och tittar på RachealRay tycker det är as bra! Det är ju så undrhållande, idag pratar dom om tips till håret när man ska styla det och så pratade dom nyss om preventivmedel.
Ärligt, e kvinnor så dåliga på att känna igen dom olika medlen man kan använda?

En person från programmet gick omkring på stan, stannde olika kvinnor visade ett preventivmedel och frågade om dom visste vad det var, jag kunde alla tre men den JAG kände igen bäst, visste INGEN vad det var
Och det var spiralen




Nu håller dom på att prata om hår tips, och det här är väldigt intressant, dom pratar om allt!
Det jag tyckte var mst intressant, är när dom berättar vad man ska använda till vilket hår, till och med vilken borste! Nu vet jag va jag ska köpa för borste iaf som är till för kvaliten på mitt hår!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

visste de inte hur en spiral såg ut? Vad knasigt! Det är ju så viktigt att skydda sig och ändå må bra, innan jag bestämde mig hann jag testa nästan alla alternativ som fanns!



sv: Tack så mycket, jag ska försöka tänka på det! Det har blivit lite mycket sus och dus just nu, det är därför jag behöver lite själslugn :)



Jag funderar på att bara varva ner med tända ljus och lugn musik, men vet inte om stearinljus är miljöbovar... vet du om det är miljövänligt med ljus?

2010-11-23 @ 10:39:49
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Denise - mamma till kevin

Haha man borde inte bli så förvånad när det gäller usa. Dom tror att europa är en kontinent med endast en huvudstad som alla tror är paris eller london. Haha. Så jag är inte förvånad över att dom inte vet vad en spiral är. Det är överkurs ;p

2010-11-23 @ 11:01:22
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0