ONSDAGAR DÖMDA DAGAR FÖR SKIT PÅ TV:N


Hinner inte kolla på tv sådär jätte ofta hemma, kan vara en sväng innan jag går och lägger mig när jag käkar något. Då tänder jag lite ljus och så kommr mina två fina kissar och tittar med mig :)

Oftast finns det något sevärt på tv, men onsdagar alltså? Det måste nog vara den dömda dagen för när det bara går skit på tv kvälls tid. Visste sitter och tittar på Hell's Kitchen som förövrigt snart e slut. Det tycker jag vell är någolunda roligt att se, men annars?
ne usch, inte på en enda kanal som jag har går det något vettigt !!

Alltså är det inte meningen att jag ska sitta uppe hur länge som helt,
så nu ska jag iaf tvätta bort sminket för imorrn går jag upp tidigt, tar en kopp kaffe, diskar lite sen ska jag ge mig ut i det här vädret på en lång promenad, och jag skiter i om det är storm, drar till och med fram termobrallerna om det krävs för ut ska jag !


 
Vädret ser bättre ut än imorrn, 4-5 minus och vind på 4 m/s istället för 6 som de va idag :))


Kommentarer
Postat av: Sanna

Helger är ännu värre... Fredag-söndag har jag "tv-uppehåll" för jag missar ändå de någorlunda bra programmen och då är det bara skit på teve...



Sv: Tack!

Haha eller hur? Det roliga är att jag inte vet vad han hade för ögonfärg på riktigt :P

2010-11-24 @ 23:23:42
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0