NOT TO SOON?


Tillbaka från fikat, trevligt att springa omkring på stan med Fiia :))
Blev inga kläder men jag hittade en "massage-grej" vet inte vad det heter, en liten figur men 4 knoppar på :)
Så hittade jag en jätte söt julblomma jag ställde den i fönstret direkt, för det är vell inte för tidigt? Jag menar, det är ju första advent redan i helgen, så allt annat ska juh också upp snart !



Hittade små röda hjärta med som jag ska använda när jag pysslar vilket var ett bra tag sen nu!

Just nu
Ska nog dammsuga lite och bädda rent sängen, fundera faktiskt på att göra rent kylen med.
Har inte direkt något bättre för mig för älsklingen e på trafikskolan och det är han jag väntar på för vi ska laga ngt gott att äta, som jag fortfarande inte kommit på vad?

Någon som har ngt tips, inte för komplicerat och gärna något som inte tar alls för lång tid
Kisses
- S


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Jättefin julblomma...ja det är bara 1 månad kvar till jul idag. Kram Lilitha

2010-11-24 @ 21:45:29
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0