MY FRIDAY


Hade med mig kameran hela dagen igår, men den lyckades aldrig komma fram, too bad.
Hade så roligt, minns inte vilken helg jag hade så roligt på sist.

Och det blev nästan exakt som planerat.
Jag och sis drog och sola sen blev de karlstad och vet ni va jag hitta? INTE ETT SKIT !
jag köpte strumpbyxor och torrschampoo!
cindy däremot kom hem me full packning ;( Men det var lite roligt ändå för syrran e lite kräsen när de gäller och hitta skor, men hon vill verkligen ha. Så jag sa till henne att sätta sig, så sprang jag och serva henne, de sluta me att hon hitta 3 par! men hon köpte bara ett par tillslut ;)

Senare blev de partyy hos Burris. Å ja, va ska jag säga ;D Had fuun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0