MIN FREDAG


Nu har jag en liten paus från städandet och tvättstugan, roliga fredags sysslor huh ? ;)
Ska hinna göra så mycket som möjligt tänkte jag innan babe kommer hem från svartå, som jag inte vet exakt när det blir men ska iaf spendera natten hos honom.
Tv:n är påslagen på tv6 Spartacus: Blood and sand e på, har iofs redan sett säsongen i förväg men den e så jävla bra!!

Idag som ni vet har jag haft fullt upp, både bra och mindre bra saker,
direkt efter jobbet stressa jag in till kga för att hinna till banken som hade bestämt sig för att stänga två timmar tidigare just idag!!! Idioter... får försöka hinna sätta in pengar till veckan,
efter det stressa jag tillbaka till dfs (!) för min massage tid som jag hade runt halv 3, kom dit fem över halv och ingen e där? så jag ringde och fråga var han höll hus
Men då trodde han att jag glömt tiden så han åkte hem ;o .... får vell gå omkring med helvetes ont i axeln och hoppas på en så tidig tid som möjligt nästa veckan..
Helt slut i huvve av all stress åkte jag hem och satte mig framför tv;n ringde pappa och sa att jag inte orkade gå ut och äta, så de löste vi lite fint med att beställa hem Spicey wok och käka + fika hos farmor! underbart!

och såklart fick jag lite presenter från familjen Irvin :))



Nu bär det av ner till tvättstugan igen !


Kommentarer
Postat av: sabina

vadå "hehe nemen:D" :$?

2010-11-06 @ 09:05:28
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0