MIDDAG


Jag vill inte lägga upp alla bilderna från festen fören jag har dom samlade ,
Men tänkte visa er från middagen som vi hade, bara några tjejer innan alla andra kom :))

Mina fina tjejor! <3


Först när dom kom bjöd jag och Sabina på en välkomsdrink, och till maten blev det vin såklart :))
Förrätten
Jätteräkor, två olika sorters snittar och en liten sallad


Huvudrätten
Klyftpotatis med beasås, kokta grönsaker, vitlöksmarinerad fläskfilé och kycklingfilé fylld med bacon och paprika smaksatt keso


Efterrätten
Hela middagen blev så lyckad men efterrätten alltså, mhmmm! Kan inte sätta ord på den fy fan va gött de va!
Hallon och passionsfrukt panaccotta gjord på vit choklad!


Kommentarer
Postat av: joosaan.blogg.se

tack för en riktigt rolig kväll sabina! Var kuuul:)!<3

2010-11-01 @ 19:05:29
Postat av: Wiselbäret

Gud vad vacker den där flickan i randig tröja är, sitter till vänster! damn hot girl!

2010-11-02 @ 12:37:00
Postat av: Anonym

ofan, BJÖD? trodde du tog betalt för maten och att de fick komma!

2010-11-02 @ 13:23:50
Postat av: sabina

va du tvungen att avslöja att jag tog betalt ? jävligt snällt...

2010-11-02 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0