KATTJAKT


ingen skattjakt där direkt, kom precis hem från kga me Fiia vi har lämnat lite Cosmopharma proukter till  Madde och fick träffa hennes kissebbisar som hon fått från cindy, söta dom e!
Tur att jag hade Fiia med mig för jag e nämligen blind
innan vi åkte till kga va jag ute med mina kissar, och Tracy har jag lös för jag vet att hon går in när jag vill de, men Parice litar jag inte på och dum som jag va orkade jag inte ha koppel på han.. såklart den lilla jäveln smet!

Så innan jag kom in (han fick lämnas ute när jag skulle till kga) fick Fiia syn på han, lilla kraken satt vid huset och frös, rätt åt han.. Så nu sover nog han gott ;)



Nu ska jag dammsuga och plocka in tvätten från igår, kunde inte göra de igår kväll för mina grannar e så jävla känsliga för "oljud" sen ska jag duscha och göra mig lite fin då bär de av till pappa för att käka potatisgratäng och grillat :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0