HJÄRTATTACKEN JAG FICK IGÅR


just nu sitter jag och mosar i mig gårdagens underbara ceasarsallad! *mums
Och nej Tobias, ja e inte "så jävla hungrig!" som ja vet att du tänker när du läser de här ;)
Måste ha lite energi för sen har jag en uppgift kvar på arbetsdagen innan jag tackar och bockar för min del, beställa varor.,... alltid lika .. fun

Tänkte att ni kanske ville höra om kinesen igår me? Eller a spelar ingen roll om ni vill eller inte ja berättar de ändå ;)


Jag höll på å plocka ur diskmaskinen, och de låter juh endel när porslinet slår emot varann.
Men jag tyckte att jag hörde ngt, så jag fick fram till kassan, då står dörren öppen som leder ut till vår personal toa. Och Göran som äger fastigheten han har även ett litet förråd där, och man vet aldrig när han dyker upp! Dörren va juh öppen så ja tänkte att de e vell han...
Fortsatta grejja lite och undra varför Göran inte kom och hälsa.. Gick dit och kolla, dörren va fortfarande öppen, men de va ingen där så jag kollade ut genom fönstret efter Görans bil. Då hör jag en smäll, blir livrädd när dörren flyger igen, vänder mig om och där står en helt främmande man!! Som ler sådär som bara kineser kan vet ni?
(Har INGENTING emot personer från kina så ni inte tror de:)
Han tyckte säkert de va skit kul, så en generad Sabina förklara för han att han inte fick använda den toaletten de e vår personal toalett och kund toan e i vänthallen.
Det blev tyst....  och efter något som kändes som flera minuter klämmer den jäveln ur sig "Sorry?"
tror ni jag blev röd i ansiktet eller?! Där hade jag stått och snubbla över orden så pratar han inte svenska.. shit asså :$
Förklara snabbt som satan på engelska sen gick jag och gömde mig i köket..


Kommentarer
Postat av: Sabina

HAHAHA snälla jag avlider! hahaahahah:P

2010-11-09 @ 12:33:13
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tcker den är fin vilket fall.

ja, det gör jag, jag har inte lagt upp hela, den är upp mot 70 sidor, och inte klar än på ett tag!

kram!

2010-11-09 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0