HÄRLIG CAPPUCCINO


Nu har jag städa hela köket för att at bli av med det och plockat ur diskmaskinen duktig
Och så har jag DÖDAT EN JÄTTE SPINDEL
och nästan fått en hjärtattack av en kines men det kan vi juh ta en annan dag ;)) För nu sitter jag faktiskt och njuter av en cappuccino för de e jag värd :$ men sen ska jag ta ett ryck i vänthallen för de e aaaas skitigt där, pga att nästan ALLA tågen har varit inställda idag, tror ni de har varit fullt upp eller? Så mycket folk som de har varit här tror jag inte att jag har sett sen ... ja vet inte när jag såg såhär mkt folk här ute!



Kommentarer
Postat av: Christy

Å vilken fin blogg du har, vill också ha så!

Hoppas allt är väl! Kram!

2010-11-08 @ 19:55:53
URL: http://thindream.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0