HAR INTE PYNTAT ÄN!


Ne ja skämms, första advent har varit och jag har inge pynt i lägenheten!
Hade planerat att mamma och jag skulle pynta heeela kvälln hemma hos mig, åka och handla lite, dricka lite glögg.... Men som vanligt så dök a smaller problem upp... The allday for a buisness women ;)
Ganska van och det är ju mamma med som tur e, behövde inte direkt fälla några tårar för vi ska försöka fixa till d lite fort imorrn ist.

Dagen spenderades ist med min käre farmor!
Skjutsade henne på lite ärenden som behövde utföras och fick några gjorde själv
Sen åkte vi till affären och jag hjälpte henne att handla, vi bestämde oss för att köpa med  fika bröd sen satt vi och drack kaffe hemma hos henne och söla massa skit som vanligt, grany is the best!

Så fick jag en helt underbar stickad aaas mjuk tröja av henne som hon gjorde för jätte länge sen!



Bilden blev sääämst, tröjan e en smula mörkare sitter perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0