GUESS WHAT I'M DOING


svårt å gissa, jo ja e på jobbet, skräll
har haft stängt i 7 timmar idag!!! ;( not good for the buisness..
Men de blir så ibland

Idag har jag vaknat upp hos babe och det va såhär underbart som de e ibland! Att bara vakna upp brevid den man älskar,, mhmm <33
vi skulle igentligen åka och träna kl 10 imorse men de blev inte av vi tog en mysig sovmorgon ist! ^^,
Blev lite bråttom bara, kom iväg hem kl 12 och 20 över ett bar det iväg till K-hamn för ett mysigt Cosmopharma möte som jag inte varit med på jätte länge för att jag har jobbat varje gång! Man blir så taggad när man varit där :)) pratat om hur det går, fikat.. och snackat lite skit såklart ;)
Direkt när Tertu släppte av mig hemma blev det att springa upp hämta bilnyckeln och åka till mitt "riktiga" jobb

Så imorrn blir det en 15 timmars arbetsdag ;(( men också där.. inget att göra åt när man e lite personal och ngn blir sjuk det är bara å ställa upp!!
det är därför jag e en sån bra arbetskamrat
haha snacka om en liten klapp på ego axeln ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0