FÖDELSEDAGSPAKET!


Här kommer lite bilder och så på paketen jag har fått än så länge, för ja råkar juh veta att jag kommer få fler ;))
Har inte bilder på alla för har kvar presenter hos mamma

*muuummms
Fick choklad av Lina och ett jätte gulligt kort med pengar i


Min morgon present från mammie! Och min namnsdags present
En kom ihåg skylt som klämmer fast lappar på, och ett jätte gulligt anteckningsblock


Av Binis fick jag ett jätte gulligt armband! Och en "ljushållare" eller vad man ska kalla det, så himla fint så jag höll på att börja gråta när jag öppnade paketet :$


Hihi fick två kaffe koppar av älsklingen, igentligen va de hans mammas men han vet hur mycket jag tycker om dom så han gav dom till mig <333


haha tilda så go, hon hade ingen present så hon köpte ett ciggpaket, lilla snuttan :))


I det här paketet var det ölglas :))


Mer får ni se imorrn, och när jag har fått allt annat ;)


Kommentarer
Postat av: sabina

<3<3<3

2010-11-01 @ 12:52:25
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0