BACK TO WORK


idag har jag eftermiddag, men blir dock lite sen.
Sov hos hun inatt och det var helt underbart att komma hem till en as fräsh lägenhet så nu har jag precis gjort matlådor så jag klarar mej resten av veckan, skönt att slippa tänka på de :)

Innan jobbet ska jag in till kga och hämta baby, snaaaart har han körkort uj va duktig han e ;))
men jag ska åka in en smula tidigare och kolla efter Tobias julklapp, om jag hittar den i kga eller om jag måste åka till örebor :)

Veckan för övrigt är rätt oplanerad förutom jobb passen , är sugen på att kanske gå ut i helgen. Och på söndag gör nog jag och tobias ett nytt försök att ha myskväll hos mig och laga mat, kanske blir lättare när vi har några dagar på oss att bestämma vad vi ska göra ;))

Nu ska jag hoppa in i duschen sen, får se om jag kanske ladda upp TodayS Outfit me!

Kisses
- S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0