ANOTHER OLDIE


Gamla kläder e för roligt! Den här vita goa tröjan ha jag tjuvat av mamma ävn den ;)



Var juh hos Johanna igår, och jag säger bara de fy fan va myckt snö d va i LAXÅ! Degerfors va ju hur lugnt som helst om man jämför stormen dom hade där borta ;O Att de kan vara sån skillnad när de e så nära ? Det va iaf himla skönt att komma hem för jag tyckte juh att de snöa alldeles lagom när jag kom hit medan andra tyckte att de va storm här hmma ;)

Det var iaf himla kul att träffa min gamla fru! Vi pratade om allt från jobb till deras action i trappuppgången när polisen kom och drog vapen, men de en historia för sig ;)
Hon drar till Bryssel på torsdag för att hälsa på en kompis, men efter det blir de häng i Laxå igen<3

Idag ska jag faktiskt vara hurt och gå till jobbet, djes va tänker ja me, riiiight ?! ;o
så nu e de vll dags att göra iordning det sista, vill inte komma försent

Blog u later Kisses
- S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0