13.11 (?)


ojojoj va jag vakna sent idag... vilken chock jag fick, hade lagt mig på mobilen, som förövrigt var i cindys soffa igår!
ååh ja viillle verkligen inte ur sängen, så orättvist att se honey ligga kvar och ha de skönt :((
men va fan.. man måste ju sköta jobbet..
fast helst av allt hade jag velat ringa och säga att ja va sjuk, kollat på film hela dagen, myst me baby och käkat frukost på sängen osv...
Men de e som de e, den dagen kommer ^^,
När jag kom till jobbet blev det arbeta direkt, för tidningarna var sena... Men det var skönt att komma igång direkt så man vakna till lite
Just nu sitter jag och tar en kaffe så ska jag se vad jag kan fixa med härnäst :))

Kisses
- S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0