100 PAR SKOR ?


Blir lite smått irriterad, sitter och käkar frukost och läser nyaste CHIC så har dom gjort ett repotage om CHICs stylist Josefin när hon berättar om hennes garderob typ, så prata dom mest om skor.
Och visst, hon har juh säkert 10 gånger så flashiga skor som jag har men när dom intervjuar henne och frågar hur många par skor hon har räknar jag med att svaret blir iaf minst 150 par men nej.. "oj om man räknar alla skor så har jag nog runt .. 100 par" men wow säger jag med ett stort W! va e de som e så speciellt med de? :S

Visst alla har vell inte hundra par skor men man tkr ju att såna personer ska ha liten mer skor än en vanlig svensson som jag! och då e jag bara fyllda 20 år ;S herre gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0