VISNINGAR @ Emma, Annelie, Tilda

Kör på ordentligt nu, har visningar hela tiden känns de som, men de behövs om jag ska kunna vara borta i tre veckor :))
I tisdags hade jag visning hemma hos Emma
I Onsdags hade Annelie bokat så vi va i relax rummet hos mamma
Och samma igår med Tildas visning :))



 

Känns bra :)) Jag tycker att det är så hiiiimla kul å ha visning verkligen! Så e de någon som vill ha så e de bara å säga till :)) Alla verkar nöjda också så de e ju positivt
Ska se till att få igång Emelie ordentligt vore kul om hon kunde klara sig själv redan innan jag åker, men de ordnar vi ;)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Källaren ser ju riktigt fin ut

2010-05-15 @ 11:03:19
Postat av: sabina

ja de ser jätte mysigt ut :)

2010-05-15 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0