Visning @ Annika

oj va klockan sticker iväg när man har roligt, nu har jag lagt in varorna från den lyckade visningen, tackar för de :) ska bara lägga in dom nya kunderna, om jag inte gör det imorrn..

Annika e så söt iaf måste ja ju bara säga säkert bland en av dom bästa värdinnorna man kan inte,  hela tiden uppmärksam på att alla trivs å,, a hade så mysigt hos henne !

För övrigt idag så gick de bra på jobbet, inte länge kvar till Emelie slutar =/  men får hoppas att hon kommer och hälsar på ibland te sommarn, stumpan! <3

Imorrn
bitti, blire Mcdie me Fiia, tar en frukost sådär på möra kvisten när lönen lagt sig fint på kontot och allt ;))
efter det blir de nog kika på stan en liten snabbis bara :))
Klockan 12 ska jag på pedikyr! blev ingen manikyr den här gången, de tar jag nästa sväng i samband med en helkropps massage Deluxe!
Eftermiddagen tillbringar jag en sväng i K-hamn me andra Fiia :)) Tar en fika och snackar lite "skit" mer om det snacket får ni nog höra imorn, vare sig det blir bra eller dåliga nyheter! :))
Kvällen spenderas med **** X

Cya tomorrow, sleep tight ;)
Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: sabina:)

vad sorgligt det lät när du skrev att emelie slutar snart=/

hoppas din kväll blir bra, inte för jag vet med vem den ska spenderas med men i alla fall;)=)<3

2010-05-18 @ 06:40:42
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0