VAD JAG HAR I MIN VÄSKA

Jag har kommit underfund med en sak, tjejer (inte alla) har fan hela sitt liv i väskan! Jag fattade inte hur mycke skit ja bär med mig igentligen fören jag kolla det nu, och då har jag ändå INTE ALLT som brukar finnas i min väska :O Enjoy



Det får ju faktiskt plats ganska mycket i min skönhet ; )



3 tidningar
* Rekryteringspapper för cosmopharma
* Cosmopharma katalog
2 almanackor
* litet anteckningsblock
* Horoskopbok
* Cigg
4 tändare
* Kamera
* Kamerasladd
* Mobil
* socker :$
* Bankdosa
* Tuggummi
* Halstabletter
* Nyckelknippa
* Bilnyckel
* Plånbok
* Coop påse :$
* Solglajjer
2 puderdosor
* Puderborste
* Hand+ansiktskräm
* Nagellack
* Läppstift
4 läppglans
* hårborste

ojojoj, men tandborste och tamponger brukar också bo i väskan :$

Kommentarer
Postat av: Fia

CraZy! Du måste lägga ner en nagelfil också, bra att ha ;)

2010-05-05 @ 15:41:41
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack, det är faktist min vän som har köpt den men när jag talar med henne kan jag fråga =)

2010-05-05 @ 16:44:38
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: sabina

sv Fiia, jaa jag brukar ju ha de me! ska lägga i en av domvi köpte :D

2010-05-05 @ 20:23:05
Postat av: Mammie

Förstår varför väskan är så stor ;)

2010-05-06 @ 18:28:00
Postat av: Cindy

Inget kort på syrran? Fan nu blev ja ledsen i ögat;( Ja har alltid ett kort på dej i min väska ;) hihi Pusss



Ps. Dålig uppdatering Ds.

2010-05-07 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0