VAD I HELVETE GJORDE JAG NU ?

Jo såhär va, jag å Fiia va te kga igår för vi skulle sätta in pengar på banken, å vi satt där inne i typ en timme för myntmaksinen hade gått sönder å ja vet inte allt va de va + att vi fick sitta å hålla koll på min bil så de inte skulle komma någon  Lapp-Lisa å sätta något fult på min ruta

Efter banken skulle vi fika å jag va sugen på allt + att jag höll på å kissa på mig för de va upptaget på toan, inte konstigt när de hade parkera en massa tonårsmammor utanför toaletten uuuuek!

 



Men iaf, jag är fortfarande i chocktillstånd och kan inte förstå va som hänt igentligen vi smög omkring lite på stan efter fikan å va fan gjorde jag? Jag köpte att jävla läppglans för 500 jävla spänn! Snälla skjut mig någon! :S  Jag tror jag måste gå å kolla huvve nånstans, aja nån gång ska vell va den första när man gör ngt korkat!

Så köpte ja lite smått till mitt pyssel som jag har hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0