Uppe fem över 4 och sjuk, kan de bli sämre?

Vaknade för sisodär 25 minuter sen, ja fattar inte hur de gick till för ja kom inte i säng tidigt igår.
Lr jo, de gjorde jag men somnade inte ordentligt fören mkt senare..
Nu sitter jag och snorar i sängen, tänkte att nu kan jag försöka få in något inlägg som jag tänkt på så mycket, men har varit halvdöd på jobbet och knappt hemma.

Om man kan hosta ut inälvorna så tror jag att jag vet hur det känns
Igentligen borde jag inte jobba idag, men vem vill bli väckt klockan fem på morgonen för att den behöver hoppa in på jobbet? Visserligen kommer Cissi jobba med mig idag. Får vell se hur jag känner mig lite senare... Börjar febern smyga på lite högre åker jag nog hem :(

jaha,  nu har jag fått tycka lite synd om mig själv. Skrivit en massa skit med andra ord..

Så händer de något intressant idag?
Får INTE glömma att ladda kameran för Duane har juh uppvisning ikv, och det spelar ingen roll hur sjuk jag är för dit ska jag!



Kan det inte gå någon timme så jag kan äta frukost?
Absolut det bästa som händer på morgonen, är jag ensam om att tycka de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0