Skäll inte på mig

ojoj, nästan så man kan tro att jag glömt bort min blogg ;) Men det har jag inte, har massor att berätta om, men dåligt med tid... E på jobbet nu, sabina som jobbar skulle bara lämna lite stuff för mitt hemliga projekt ;))
Tänkte att när datorn ändå fanns tillgänglig så lätt så kunde jag slänga in ngt litet.. Men a,, tog ett litet kort också bara för er! Så jävla snäll e jag, men nu måste jag tyvärr vidare på alla mina äventyr som för tillfället styr mot Ängebäck, Men jag lovar att jag har massor av smaskit som finns intryckt i hjärnan som hjärna vill komma ut genom fingrarna, men de får vänta ytterligare ett litet tag ;)



Love you!
Kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0