PEDIKYR + NYA SKOR we love it!

Har precis varit på pedikyr , så nu har jag fräsha fina fötter :)
Var inne te kga me Fiia imorse, de blev frukost sen skulle vi gå på stan men Fiia va tyvärr tvungen att åka hem de hade blevi lite fel me hennes nya bil, så hon släppte av mig hemma då tog ja bilen å åkte in igen ^^, Ville ha ett par nya vardags skor med en mindre klack, och SÅNA skor e jag väldigt kräsen med faktiskt, har haft två par som har varit dom perfekta vardags skorna, men dom e gamla å slitna nu :$ hitta iaf precis vad jag ville ha !

Sen skulle jag köpa kattsand men det hann jag inte för dom ringde från vårdcentralen, angående vaccineringen jag å brorsan måste ta innan Israel, å ho snacka en massa ja fatta inte ett jota ... Tog lite tid om man säger så kattsand blire nästa gång !


Bleka knubbtår :$


 

Dags för käk sen gör jag nog ett ryck i lägenheten !
Finns på mobilen :))

Kisses // S <3


Kommentarer
Postat av: Mammie

Söta och dom såg jättesköna ut. Jag vill oxå shoppa. Ska nog ta med mormor till Karlstad på söndag när Janne åker till Torneå

2010-05-20 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0