Micro Mashmallows

Myser framför tv:n i min rosa mysdress och microvärmda mashmallows, mums!

Var hos Emelie en sväng alldeles nyss, vi tog en sväng i skogen med Nemo de va underbart! Så imorrn bitti väntas en stor kaffe och en skön promenix om vädret tillåter förstås :)
Kl 11.15 efter vi har gått å ja har duscha å så, åker jag in till kga för magnetkameraundersökning =/ låter otäckt tycker jag! Ni får vell höra imorrn hur de gick... efter de måst jag ordna med lite ärenden sen blire jobbet !

Så nu måste jag sova !
Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Emma

We need to talk !

2010-05-24 @ 08:09:32
Postat av: C

I need to talk to u 2.......

2010-05-24 @ 08:27:41
Postat av: lukes

Fin blogg du! :P

2010-05-24 @ 08:33:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0