@ jobbet

var ganska trött imorse men ja säger bara de välsigna solen för fan! helt underbart att solen e uppe vid fem, gick juh as lätt att gå upp... Tänker tillbaka på vintern när de va bäcksvart vid den tiden :S uuuuuhhh ! *

Däremot när jag kom ut, då fick jag skrapa bilrutorna! ere inte de ena då e de tamefanimej de andra! :P Tyvärr får ni inte så ngn bild på min snygga "skitväder" skrapa, för jag glömde kamerasladden hemma :( Men de e juh inte lätt att få me allt när man kommer på att man ska byta väska och flytta över allt till den andra

Just nu sitter jag och dricker kaffe, har precis tryckt i mig en liten smörgis och väntar bara på mackorna i ugnen ska bli klara så ska jag göra iordning dom sen ^^,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0