HOLLYWOOD FRUAR OCH RUSSIN

Just nu sitter jag och tittar på svenska hollywood fruar och käkar russin! Så godis sugen och det var vell det enda som fanns hemma som va ngt dugligt att stoppa i sig just nu ^^, Direkt när programmet e slut ska jag sova för imorrn blire att jobba förmiddag och på kvällen ere visning hos Emmie <3





Hittade lite bilder från .. Nån dag (?) Förra veckan när jag var hos pappa,
fixade lite där sen gjorde pappie pannkakor till oss! :D



 


Pappas såg ut som vårrullar och han stoppa in hela i min direkt!
Mina pannkakor va lite tjusigare tycker jag ;)

 

Äckel Charlie va ute och jagade möss som han sprang in med hela tiden !
Usch!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, dom e fan litte snygga, men känns inte som att det är jag att ha svarta... ;) men men.. jag vänjer mig väl.

Gott med pannkakisar! :D

2010-05-10 @ 22:37:03
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

dock är jag jätte mätt men fyfan vad gott det ser ut:D<3

2010-05-10 @ 23:04:34
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0