HEMMA FRÅN MÖTET

Alltid lika kul att gå på stormötena med Cosmopharma, men jag måste säga att tiden går himla fort! Känns som det var häromdagen jag satt här och skrev om senaste mötet
Idag var det extra trevligt, det fanns mycket roligt att ta upp bl a så har Carola blivit ledare!! Grattis
Och jag vann lottdragningen + att jag fick presenter för att jag har varit månadens bästa säljare! Nu e ja stolt ;)) Dessutom fick jag en ny kalander, behövligt ,för Tertu tyckte att jag skulle ha den eftersom jag ska bli ledare tydligen ?  Enligt henne alltså, e inte ens i närheten än ;))


Kommentarer
Postat av: Fia

Åååh va duktig du är !! :D <3

2010-05-02 @ 19:36:28
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt!! Grattis!!!!!! <333

2010-05-02 @ 20:37:49
Postat av: Cindy

Oj det förra var från mej :$ Pusssssssss

2010-05-02 @ 20:38:23
Postat av: S

sv cindy, hihi tack va söt du e, nästa gången när vi träffas kanske ja har ett nytt jobb ;D haha

2010-05-02 @ 21:31:22
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0