HELGEN

bättre sent än aldirg...
NU kommer uppdateringen från fredagen :) Först kilade jag iväg till Emma, där var också Jennifer och Ellen. Hann inte ens dricka en hel cider innan vi drog vidare till... ? Vet inte vem de va, men jag vet att det var där Emma fick hälsenan av huggen! :O Vi stod nämligen ute och rökte hon och jag så kommer det någon drummel å smäller upp dörren och vem stod närmst? Jo så blod rann kan jag säga! Och Emma brukar INTE vara någon mes men till och med hon blev tårögd.. usch =(
Men där stanna vi inte heller så länge utan vi drog över till grannen, namn?? Jag hann typ in och se hur de såg ut sen drog vi vidare till Brukshallen och där hade iaf Betina födelsedags fest :) Där hann jag ta av mig jackan haha sen kom Emmas brorsa å hämta oss så drog vi tillbaka till henne

sammanfattning : det blev massa bilåkande :D
men väl hos emma så stannade vi till typ 4 å jag och Jennifer gjorde någon egen blandning av dryckerna som fanns kvar så sent tidigt på morgonen

outfiten blev svart bas med nitskärp och vit kavaj - Sminkning körde på lätt sotning för omväxklingens skull

 

haha Emma skulle visa att hon hade gått hotell och restaurang... men hon va juh lite på pickalurven så när hon skulle "skaka på pyttipannan" som vi gjorde mitt i natten istället för att använda stekspade så hamna hälften på golvet ! ;D så jääävla kul va de , då iaf :$



Ljunkan tänkte nästan med visa va hon går för, tur att vi inte fick se de med ;)







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kaffedrinken vi gjorde var ju hur god som helst ;-) Den kan det verkligen bli fler gånger!!

Haha fan va ja skrattade när emma skulle visa sina skills med pytt i pannan.. hahaha :-)



PUSSS / Ljunkis

2010-05-02 @ 23:31:16
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahah, var ju fel på stekpannan, ni ska få se!!!



pösss emma

2010-05-03 @ 09:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0